Cart00 kr

Så här gör du om du har en reklamation

OBS! Saknar du en leverans, klicka här

 

- Skadad produkt

OBS! För snabbaste behandling skicka kompletta uppgifter enligt nedan. Om skadan är synlig vid mottagande, skall det anmälas till chauffören och du skall få det antecknat av chauffören på leveransdokumenten. Detta är viktigt för att kunna få ersätttning av synliga transportskador. För att få ersättning för dolda transportskador, ska skadan inte synas på emballaget. Skada som inte syns på emballaget är en dold skada och det är därför viktigt att du kan visa upp foto på emballaget där det framgår att det inte är skadat. En skada måste anmälas till oss inom 7 dagar, annars uteblir ersättning. 

  1. Skicka ett mail till [email protected] med information och handlingar enligt nedan punkter.
  2. Ange det order nr eller order id som du fick när du beställde produkten av oss.
  3. Är det flera produkter på din order, ange vilken produkt skadan avser, helst med art nr.
  4. Skriv en förklaring från att du tog emot produkten, tills du upptäckte skadan.
  5. Foto när emballaget sitter på produkten, där man ser hela produkten med emballage.
  6. Närbild på emballaget där skadan finns. 
  7. Foto på hela produkten där man ser skadan.
  8. Närbild på själva skadan.

 

- Ej fungerande produkt

OBS! För snabbaste behandling skicka kompletta uppgifter enligt nedan. Vi kan endast ta hand om garantiärenden. För att kontrollera garantitid, kontrollera med respektive tillverkare hur lång garantitid de lämnar. För reperationer utanför garantin, hänvisar vi till en servicefirma. Åberopat garantiärende som ej faller under garanti, kommer debiteras av servicefirman. 

  1. Skicka ett mail till [email protected] med information och handlingar enligt nedan punkter.
  2. Ange det order nr eller order id som du fick när du beställde produkten av oss.
  3. Är det flera produkter på din order, ange vilken produkt som avses, helst med art nr.
  4. Skriv en förklaring vad felet är.
  5. När inträffade felet och fanns det andra omständigheter som kan utlöst felet.
  6. har produkten en synlig skada, ta foto och bifoga.
  7. Om produkten har en typskylt, ta foto och bifoga.

 

- Fått fel produkt

OBS! För snabbaste behandling skicka kompletta uppgifter enligt nedan. Du kommer få returhandlingar, för retur av den felaktiga produkten, samt att vi kommer skicka rätt produkt till dig, så fort vi kan.

  1. Skicka ett mail till [email protected] med information och handlingar enligt nedan punkter.
  2. Ange det order nr eller order id som du fick när du beställde produkten av oss.
  3. Är det flera produkter på din order, ange vilken produkt som avses, helst med art nr.
  4. Skriv en förklaring från att du tog emot produkten, tills du upptäckte att det var fel produkt.
  5. Foto på produkten.

 

Produkter

Mina sidor

Förmåner

Om oss