Cart 0 0 kr

- Vad är statusen på min order?

1. När du gjort din beställning får du ett bekräftelsemail.

2. När dina varor är bokad för upphämtning från lagret skickar vi ett mail till dig med leveransdag från lagret.

3. Samma dag eller dagen efter dina varor lämnat lagret, kommer du få ett SMS från transportbolaget,  (beroende på var man bor i Sverige, kan det ta en dag extra).

  • Vid hemleverans framgår det vilken dag och tidsintervall som leverans kommer till dig, du kan oftas flytta på leveransdag inom det intervall som anges i SMS.
  • Vid leverans till utlämningsställe framgår det var du kan hämta det och ditt löpnr på ditt paket. Ibland får man flera paket, så kontrollera noggrant om du har mer än ett SMS med löpnr.

4. Om du inte fått ett SMS eller avi med posten inom 5 vardagar efter du fått besked att din beställning ska lämnat lagret, kontakta oss genom att klicka här och fyll sedan i formuläret "jag saknar min leverans".

OBS! Tänk på att ibland är det delade leveranser, då det kan komma från olika lager och/eller med olika typer av transport sätt. I det leveransbesked du får från oss informerar vi om att det är en delad leverans. Det händer också vid leverans till utlämningsställe att PostNord delat upp leveransen i två eller fler kollinr, det vet vi inte om, så kontrollera noggrant dina SMS, så du inte har flera SMS med olika kollinr/löpnr på samma beställning. 

 

- Hur gör jag om jag behöver avboka min beställning?

Klicka här för att fyll i formuläret Ångerrätt & Returer så kontrollerar vi om det är möjligt att avboka din beställning och sedan återkommer vi till dig så fort som möjligt på mail. Om din order redan har skickats från lager, så måste du ta emot din order och sedan skicka i retur. Innan retur, se "Frågor gällande returer". När vi avbokat din beställning eller mottagit din retur, kommer Klarna att återbetala till dig.

 

- Vad kostar frakten?

Farkkostnaden ser du när du kommer till kassan, innan du slutfört ditt köp. Omfattas din vara av en s.k. specialtransport beräknas fraktkostnaden efter du lagt in ditt postnummer i kassan. Eftersom det inte finns gratis frakt är vår filosofi att hålla ett lågt pris på våra produkter och endast ta betalt den frakt som verkligen debiteras oss. Vi "bakar" inte fraktkostnaden i produktens pris eller i konstiga adminstrativa kostnader. Vi tror på att vara transperanta mot våra kunder.

 

- Kan jag få hjälp med min beställning?

Självklart, kontakta vår kunniga och glada support via telefon, chatt eller mail, se kontakta oss.

 

 

Produkter

Mina sidor

Förmåner

Om oss